₪ وقتی خورشید و ماه عاشق هم میشن ₪

بدان اگر از هم جدا شویم امید قلبم را فراموش نخواهم کرد

عاشقانه ترین عکس های تیر ماه 91

عشق فقط عشق لاتین

عراق و شراب باهم قاطی

شش ماه زندونیه بی ملاقاتی

داداش فک نکنی ما لاتیم

فقط خیلی خاطر خواتیم



نظرات شما عزیزان:

عقیل
ساعت14:23---5 دی 1391
دلم بر آتش هجران کباب کرد و برفت تنم به درد جدایی خراب کرد و برفت

مرا به وصل خود آهسته وعده‌ای می‌داد ولی چه سود؟ که ناگه شتاب کرد و برفت.

آپم
پاسخ:باشه


peyman
ساعت20:53---30 آذر 1391
سلام آبجی مریم با معرفت

خوبی؟

ببخش این مدت نبودم

راستش یه مشکلاتی باعث شدن نتونم بیام

از این به بعد جبران میکنم

راستی

مرسی که فراموشم نکردی

فعلا بایپاسخ:خواهش میکنم پیمان جون من فعلا نیستم


مهدی
ساعت0:38---30 آذر 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]



ادرس وبلاگ

xn--mahde-zdho6d64dca89a.LoxBlog.Com


پاسخ:باشه مهدی بت سر میزنم


پرنسس
ساعت14:10---29 آذر 1391
مریم کجایی تو؟گم شدی؟!!!!!!!پاسخ:فعلا نیستم ببخشیدا

پرنسس
ساعت22:07---26 آذر 1391


بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی

بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.

یلدا پیشاپیش مبارک





کجایی دختر؟!!!!!!!پاسخ:واسه تو هم مبارک باشه


kimia
ساعت0:51---25 آذر 1391
به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی





اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی





پیشاپیش یلدات مبارک
پاسخ:واسه تو هم مبارک


نسترن
ساعت17:11---22 آذر 1391
ما هم خاطرخاتیم مریم جون پاسخ:ممنون

نسترن
ساعت17:11---22 آذر 1391
ما هم خاطرخاتیم مریم جون ...

نسترن
ساعت17:11---22 آذر 1391
خدایـــــــــــم!

به درگاه تو دعا می کنم،

که در قلب منی،

در عبور از دنیــــــــــــــای رنــــــــــــــج،

راهــــــــــنمایم باش،

قلبم را به سوی تو می گیرم،

پس مرا به سوی خویشتن بخوان،

و راه لطف و رحمتت را نشانم ده،

خــــــــــــــــدایـــــ ــــــــا،

قلب من، تقدیر من و راهنمایم باش،

و مرا از قلمرو اشـــک و رنـــــــــج،

به ســـــــــلامــــــــــــ ــــــت عبور ده...

زندگی دفتری از خاطره هاست...

خدایا میدانم که تو مهربانترین در تک تک لحظات این دفتر، همراه منی،

از تو عاجزانه درخواست می کنم، دستان پرمهرت را در دستان سردم بار دیگر چنان

بفشار تا جانی دوباره یابم...

کوله باری از نگرانی را سالهاست بر شانه هایم به دوش میکشم،
پاسخ:............


پرنسس
ساعت17:09---21 آذر 1391
سلام آجی...

چرا گفتی دلت شکست؟!!!!!پاسخ:گفتنی نیس


پرنسس
ساعت21:30---20 آذر 1391
همیشه بیادت هستم







اما...........شاهد ندارم







به جز کلاغ باغ خانمان







که او هم حقیقت را







به که پنیری می فروشد
پاسخ:..............


پرنسس
ساعت21:30---20 آذر 1391
همیشه بیادت هستم







اما...........شاهد ندارم







به جز کلاغ باغ خانمان







که او هم حقیقت را







به که پنیری می فروشد
پاسخ:................


پرنسس
ساعت21:30---20 آذر 1391
همیشه بیادت هستم







اما...........شاهد ندارم







به جز کلاغ باغ خانمان







که او هم حقیقت را







به که پنیری می فروشد
پاسخ:..................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,ساعت 20:16 توسط مريـــــــــــم|


آخرين مطالب
» nima
» دلتنگی
» خیانت و عشق
» راه عاشقی
» تنها
» حکــــــــایت تلخیستـــــــــ
» عاشق تنها
» خدایا...
» دلتنگی
» عشق پاک
» فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
» تو به ارامی اغاز به مردن میکنی اگر...
» عاشقی
» عشقتونو چقد دوست دارین؟؟؟
» .. ..
» آرزومی.. .. ..

Design By : behnam.com