خدایا...


₪ وقتی خورشید و ماه عاشق هم میشن ₪

بدان اگر از هم جدا شویم امید قلبم را فراموش نخواهم کرد

 

  تو رو از خاطرم برده،تب تلخ فراموشی

دارم خو میکنم با این،فراموشی و خاموشی

  چرا چشم و دلم کوره،عصای رفتنم سسته

کدوم موج پریشونی ،تو رو از ذهن من شسته؟ 

خدایا فاصلت تا من،خودت گفتی که کوتاهه

از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه؟

من از تکرار بیزارم،از این لبخند پژمرده

از این احساس یاسی که،تو رو از خاطرم برده

  به تاریکی گرفتارم،شبم گم گرده مهتابو 

بگیر از چشمای کورم،عذاب کهنه ی خوابو

چرا گریم نمی گیره،مگه قلب من از س

خدایا من کجا میرم،کجای جاده دل تنگه؟

عاشق بشم اما،تب دنیا نمیذاره

سر راه بهشت من،درخت سیب میکاره.

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:03---16 آذر 1391
ردیف را گم کرده ام

قافیه را رها

آزادِ آزاد

درد می کشم ...
پاسخ:akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,ساعت 16:10 توسط مريـــــــــــم|


آخرين مطالب
» nima
» دلتنگی
» خیانت و عشق
» راه عاشقی
» تنها
» حکــــــــایت تلخیستـــــــــ
» عاشق تنها
» خدایا...
» دلتنگی
» عشق پاک
» فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
» تو به ارامی اغاز به مردن میکنی اگر...
» عاشقی
» عشقتونو چقد دوست دارین؟؟؟
» .. ..
» آرزومی.. .. ..

Design By : behnam.com