دلتنگی


₪ وقتی خورشید و ماه عاشق هم میشن ₪

بدان اگر از هم جدا شویم امید قلبم را فراموش نخواهم کرد

گریه نمی‌کنم نه اینکه سنگم ..گریه غرورم‌و بهم می‌زنه

مرد برای هضم دلتنگی‌هاش .. گریه نمی‌کنه قدم می‌زنه

گریه نمی‌کنم نه اینکه خوبم .. نه اینکه دردی نیست نه اینکه شادم

یه اتفاق نصفه نیمه‌ام که .. یهو میونزندگی افتادم

 یه ماجرای تلخ ناگزیرم .. یه کهکشونم ولی بی‌ستاره

یه قهوه که هرچی شکر بریزی .. بازم همون تلخی ناب‌و داره

اگه یکی باشه من‌و بفهمه .. براش غرورم‌و بهم می‌زنم

اگریه که سهله زیر چتر شونش .. تا آخر دنیا قدم می‌زنم



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:04---16 آذر 1391
دیگر از این شهر...

میخواهم سفر کنم...

چمدانم را بسته ام...

اگر خدا بخواهد امروز میروم...

نشسته ام منتظر قطار...

اما نه در ایستگاه...

روی ریل قطار ...
پاسخ:نرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو...!


پرنسس
ساعت19:11---15 آذر 1391
احسان خاجه امیری و عشقه!!!پاسخ:واقعا دوسش داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

داداش سعید
ساعت15:38---1 آذر 1391
آره خیلی قشنگه

یه نفر دیگه قبلا این قالب رو گذاشته بود با دیدنش کلی خاطرات رو برام زنده کردیپاسخ:باشه ممنون


داداش سعید
ساعت20:18---28 آبان 1391
این چه قالبیه گذاشتی؟پاسخ:داداشم عوضش میکنم دیگه

داداش سعید
ساعت18:08---28 آبان 1391
از خورده شکسته های دلم که همه شکستنش تونستم یکمیش رو سر هم کنم

بیــــــــــــــــــــــــــ ـــا

بیا این رو هم تو بشکن
پاسخ:akheeyحتما دلتو شکوندن


ساعت14:45---26 آبان 1391
سلام لینکت کردم
پاسخ:شمام لینک شدی


ساعت17:10---25 آبان 1391
ممنون که سر زدی وبت شما هم عالیه با اجازتون لینک کردم

پاسخ:
پاسخ:شمارو هم بنده لینکیدم


حسن
ساعت13:34---25 آبان 1391
سلام خدمت مدير وبلاگ قبل از هر چيزي فرا رسيدن ماه محرم به شما شعييان تسليت باد وبلاگ قشنكي داري اي كاش منم توش لينك كني اكر خواستي منو لينك كني با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن البته ببخشيد كه باعث زحمت شدم وبعد سري به وبلاگم بزن نظرتو بده تا با افتخار و درود فراوان لينكت كنم ادرس www.hasan.pear.loxblog.com
پاسخ:سلام حسنی لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,ساعت 13:11 توسط مريـــــــــــم|


آخرين مطالب
» nima
» دلتنگی
» خیانت و عشق
» راه عاشقی
» تنها
» حکــــــــایت تلخیستـــــــــ
» عاشق تنها
» خدایا...
» دلتنگی
» عشق پاک
» فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
» تو به ارامی اغاز به مردن میکنی اگر...
» عاشقی
» عشقتونو چقد دوست دارین؟؟؟
» .. ..
» آرزومی.. .. ..

Design By : behnam.com