₪ وقتی خورشید و ماه عاشق هم میشن ₪

بدان اگر از هم جدا شویم امید قلبم را فراموش نخواهم کرد

یادته اون روز بهم گفتی: وقتی خواستی گریه کنی برو زیر بارون تا کسی اشکتو نبینه!!!

گفتم :اگه اونموقع بارون نبارید چی؟

گفتی:با ریختن اشکای تو اسمون هم گریش میگیره!!!!

گفتم:یه خواهش دارم

گفتی:چی؟

گفتم: اونموقع منو ترک نکن!!!!

حالا من دارم گریه می کنم.ولی اسمون نمیباره و تو هم اون دور دورا ایستادی داری بهم میخندی.خیلی نامردی...



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:21---28 آذر 1391
شب یلدای من آغاز شد

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک
پاسخ:میسی گلم شب یلدای تو هم مبارک


نسترن
ساعت17:12---22 آذر 1391
به دنبال هیچ واژه ای نباش



کلمات هم فریب مان می دهند



وقتی که اولین حرف از حروف الفبا



کلاه بر سرش می رود....
پاسخ:.....


پرنسس
ساعت12:14---20 آذر 1391
پس از اَفرینش اَدم خدا گفت به او:



نازنینم اَدم....



با تو رازی دارم !..



اندکی پیشتر اَی ..



اَدم اَرام و نجیب ، اَمد پیش !!.



... زیر چشمی به خدا می نگریست !..



محو لبخند غم آلود خدا ! .. دلش انگار گریست .



نازنینم اَدم!!. قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید !!!..



یاد من باش ... که بس تنهایم !!.



بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !!



به خدا گفت :



من به اندازه ی ....



من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ...



به اندازه عرش ..نه ....نه



من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !!



اَدم ،.. کوله اش را بر داشت



خسته و سخت قدم بر می داشت !...



راهی ظلمت پر شور زمین ..



طفلکی بنده غمگین اَدم!..



در میان لحظه ی جانکاه ، هبوط ...



زیر لبهای خدا باز شنید ،...



نازنینم اَدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ...



نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !...



که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!!



نازنینم اَدم .... نبری از یادم ...


پاسخ:میسی


نسترن
ساعت22:36---19 آذر 1391
دخترک خنده کنان گفت که چیست

راز این حلقه ی زر

راز این حلقه که انگشت مرا

این چنین تنگ گرفته است به بر

راز این حلقه که در چهره ی او

این همه تابش و رخشندگی است

مرد حیران شد و گفت :

حلقه ی خوشبختی است ، حلقه زندگی است

همه گفتند : مبارک باشد

دخترک گفت : دریغا که مرا

باز در معنی آن شک باشد

سال ها رفت و شبی

زنی افسرده نظر کرد بر آن حلقه ی زر

دید در نقش فروزنده ی او

روزهایی که به امید وفای شوهر

به هدر رفته ، هدر

زن پریشان شد و نالید که وای

وای ، این حلقه که در چهره ی او

باز هم تابش و رخشندگی است

حلقه ی بردگی و بندگی است
پاسخ:................


••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت22:35---19 آذر 1391
به غضنفر ميگن : علامت @ در ايميل يعني چي ؟ ميگه : يعني اي دورت بگردم!

پاسخ:ههههههههههههههههههههههههه


نسترن
ساعت22:09---18 آذر 1391
مریم جون با افتخار لینکت کردمپاسخ:لینک شدی نسترن جوووووووووون

majid
ساعت9:16---18 آذر 1391
همه چیز *زیادش*دل میزنه !!!

زیاد ذوستش داشتم.
پاسخ:داشتی؟؟حالا نداری؟؟


پرنسس
ساعت12:08---17 آذر 1391
غروب شد خورشيــد رفت. آفتابگردان دنبال خورشيد مي گشت ناگهان ستاره اي چشمك زد آفتابگردان سرش را پايين انداخت.



آري.... گلها هيچوقت خيانت نمي كنند.
پاسخ:کاش همه گل بودند... ... ...


نسترن
ساعت3:14---17 آذر 1391
و خداوند همان حس قشنگیست که در ظلمت شب

آن زمانی که گلویت همه از بغض تر است

وقتی از شدت تنهایی ایام به خود می پیچی

و زمانی که فرومانده ز بخت خویشی

لحظاتی که وجودت همه از درد پراست

وکسی می خواهی

تکیه بر شانهء بی منت او

های های از ته دل

ناله ات حلقه زند بر چشمت

گوش گر بسپاری می شنوی

که نسیمی آرام

که پر از حس قشنگ خوبیست

در تمام تن و روحت جاریست

که تورا میخواند

ای تو تنهاتر از احساس غریب
پاسخ:به به


aghil
ساعت18:14---16 آذر 1391
من که تازه آپ شده ام
پاسخ:باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,ساعت 16:43 توسط مريـــــــــــم|


آخرين مطالب
» nima
» دلتنگی
» خیانت و عشق
» راه عاشقی
» تنها
» حکــــــــایت تلخیستـــــــــ
» عاشق تنها
» خدایا...
» دلتنگی
» عشق پاک
» فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
» تو به ارامی اغاز به مردن میکنی اگر...
» عاشقی
» عشقتونو چقد دوست دارین؟؟؟
» .. ..
» آرزومی.. .. ..

Design By : behnam.com