₪ وقتی خورشید و ماه عاشق هم میشن ₪

بدان اگر از هم جدا شویم امید قلبم را فراموش نخواهم کرد

به آخر خط رسیده بودم....

باید بهش ثابت میکردمدوستش دارم....

خیلی عصبانی بودم...

گفت:اگه دوستم داری رگتو بزن.....

گفتم مرگ و زندگی دست خداست....

گفت:دیدی دوستم نداری...

خیلی بهم برخورد....

تیغ رو برداشتم رگمو زدم.....

وقتی تو آغوشگرمش جون میدادم.....

آروم زیر لب گفت:

اگه دوسم داشتیچرا تنهام گذاشتی؟؟؟!!!

عکس های عاشقانه و احساسی به یاد تنهایی ها

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:00---16 آذر 1391
از من فاصله بگیر...

هر بار که به من نزدیک میشوی...

باور میکنم هنوز میتوان زندگی را دوست داشت

از من فاصله بگیر...

خسته ام از امید های کوتاه...

از زندگی در خیال...
پاسخ:محمدجان اشتباه نگیر!


پرنسس
ساعت13:03---16 آذر 1391
میسی بابت ترانه ای که نوشتی واسم مریم جونم...

پاسخ:خواهش میکنم عزیزم


kimia
ساعت23:31---13 آذر 1391
ساده نیست گذشتن از کسی که گذشته هایت را ساخته است …
پاسخ:اره راس میگی


kimia
ساعت23:28---13 آذر 1391
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﺩﻟﺘﻮ ﺑﺬﺍﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻠﻮﺕ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺧﻠﻮﺗﺸﻮ ﺑﺎ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺗﻮ ﭘﺮ ﮐﺮﺩﻩ …
پاسخ:واقعا؟؟...باشه


kimia
ساعت0:32---13 آذر 1391
خدايا گر تو درد عاشقي را مي كشيدي...



تو هم زهر جداي را ب تلخي ميچشيدي.؟؟؟؟



اگر چون من ب مرگ آرزويت ميرسيدي....



پشيمان ميشدي از اينكه عشق را آفريدي؟؟؟؟



بگو هرگز سفر كردي...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



سفر با سختي و خون جگر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



كسي را بدرقه با چشم تر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟



براي قرص ناني صدخطر كردي؟؟؟؟نكردي؟؟؟؟؟



بارالهي با كدامين تجربه بر مااااااااااااااا





نظر كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:... ... ... ... ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 12:42 توسط مريـــــــــــم|


آخرين مطالب
» nima
» دلتنگی
» خیانت و عشق
» راه عاشقی
» تنها
» حکــــــــایت تلخیستـــــــــ
» عاشق تنها
» خدایا...
» دلتنگی
» عشق پاک
» فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
» تو به ارامی اغاز به مردن میکنی اگر...
» عاشقی
» عشقتونو چقد دوست دارین؟؟؟
» .. ..
» آرزومی.. .. ..

Design By : behnam.com